dissabte, 6 d’octubre del 2007

Dijous 4

Dijous quan vaig arribar la Rosario estava a l'habitació, em va dir que es pensava que no hi aniria perquè plovia molt. Però de seguida em va convidar a seure.

Vam estar parlant del temps tan boig que feia, ara fred ara calor. Tot seguit em va explicar que el passat diumenge es va fer mal al genoll, després de dutxar-se per posar-se la crema. Es veu que li costava caminar perquè el genoll se li va inflar i van tindre que trucar al metge.

Quan m'ho va acabar d'explicar em va ensenyar el moblet que té a sobre la pica, amb totes les cremes, colònies, pinta ungles i sabons. I em va regalar una colònia que ja no es posava.
També em va estar ensenyant coses que ha fet de ganxet, unes bossetes molt maques per la comunió de la seva bisneta, i una bossa de mà que s'esta fent per ella.

De moment pel que he vist, la Rosario es veu una persona que li agrada molt fer coses, encara que de vegades, en voldria fer més de les que el seu cos li permet. Crec també que és una dona molt entregada, que pateix per la seva gent, que ho faría tot pels altres i que no li agrada que pateixin per ella, perquè se sent malament. També he pogut comprobar que és una persona molt creient, ella m'ha explicat que resa cada dia al sant que té penjat a l'habitació.

Aaaaaa i moltes FELICITATS!!!!! que el diumenge dia 7 fa 90 anys.


Un dia ala vida de la Rosario

Dijous després de que m'ensenyes el seu moblet i les peçes de ganxet, li vaig demanar que m'expliques com era un dia qualsevol ala seva vida.

Al dematí es lleva a les 07.30 h . Un cop desperta es fa el llit i se'n va a la dutxa. En acabat es vesteix i va a la pica on es fa una espècie de suc. Agafa una tassa, s'hi posa aigua calenta, una cullerada de mel, exprimeix mitja llimona i una taronja, ho barreja tot i s'ho pren. A les 9.00 h, baixa al menjador per esmorçar, normalment menja una torrada amb mel o amb all. Quan acaba puja a l'habitació i llegeix un rato les revistes que li donen de premsa rosa, i fa una mica de ganxet.
A les 13.00 és l'hora de dinar. Quan acaba torna a pujar a l'habitació i fa una mica de migdiada. Al cap d'una estoneta es desperta , mira la televisió i a les 17.00 h baixa a berenar que normalment és un iogurt, i xerra amb les amiges. Hi han dies que va a comprar fruita o alguna altre cosa i si no quan acaba de berenar va a dalt i fa una mica més de ganxet o s'endreça les coses.
A les 20.00 h va al menjador i seu ala seva taula per començar a sopar. I ja per acabar mira una mica la televisió i cap a les 23.00 h se'n va a dormir.


_SARA_