dilluns, 3 de març del 2008

29 DE FEBRER


Aquest divendres vaig anar a la residència encara que no hi vaig poder estar una hora completa. La Rossario em va explicar que la setmana passada s'havia anat a fer mirar la vista perquè no i veia massa bé. També vam estar parlant de la festa que farem al institut, jo li vaig explicar que cantarem dues cançons i que una era amb anglès i a mi em costava una mica. La Rossario em va preguntar sobre la Marta que és la parella generacional de la Carla. Jo li vaig dir que avui si que i era i que la Carla estava amb ella, llavors la Rosario em va començar a explicar la vida de la Marta. Em va explicar que té una germana a Barcelona que treballa a una residència i altres coses de la seva vida. També em va comentar que no es portaven massa bé i que abans a l'hora de dinar seient a la mateixa taula però que ara la Marta seia amb dos germans.

La despedida del divendres va ser diferent a les altres, ella com sempre em va donar caramels però no ho sé suposo que com que era l'últim dia em s'havia més greu marxar. La Rosario em va dir que ja ens veuriem a l'institut i que ja estaven preparant un regalet per a totes nosaltres.