dilluns, 3 de març del 2008

15 DE FEBRER


El passat divendres dia 15 vaig anar a la residència. Com gairebé sempre quan vaig arribar la Rossario estava llegint una revista. El primer quart d'hora més o menys vam estar parlant de l'experiència positiva que ens a aportat aquesta activitat. La Rosario em va dir que li havia agradat i que li havien dit que fariem una festa de despedida a l'institut. Em va comentar que la idea li semblava bé encara que cada cop li costa més caminar.

Després de xerrar sobre el projecte inventant estacions em va estar explicant els dinars que va cada dijous a casa dels Roví i Casals. Tota emocionada la Rossario em va dir que quan arriba a la casa tots l'esperen i també el gos que li salta molt i li mou la cua. Un cop a saludat a tothom ajuda a la cuina a fer els spaghettis, ja que cada dijous menjen el mateix. A la Rossario li encanta preparar la ceba i tallar-la ben petitona, també fer les amanides amb molt de pebrot. A la Rossario li encanten aquests dinars sobretot perquè pot anar veient aquells nens que havia cuidat quan eren petits i que ara ja son grans.

Cap al final de la trobada aprofitant que parlavem del gos que tenen els amics de la Rossario on va a dinar els dijous li vaig explicar que fa una setmana que tinc un gosset molt petitó i blanquet. A la Rossario li va fer molta gràcia i em va estar fent preguntes de com es portava i si em feia cas.


La veritat es que el dia ha sigut molt complet i m'ha agradat que la Rossario em digues que aquesta acitivitat li a agradat i que no se li ha fet gens pesada.