dilluns, 21 de gener del 2008

Divendres 18 de gener

El divendres en principi haviem de jugar al parxis la Rosario i jo, i la Carla i la seva parella, la Marta. Però al final la Marta no es va enrecordar de venir i vam jugar nosaltres tres.

Quan li vam preguntar a la Rosario, si volia jugar al parxis ens va dir que si tota animada i ens va explicar que de petita sempre hi jugava amb el seu pare i que de vegades posaven una taula a baix al carrer i feien competicions amb els veïns.

La veritat és que jo vaig patir bastant durant la partida, perquè la Rosario tenia el color verd i jo el blau i tot el rato els confonia, a més, de vegades no contava bé el número que li sortia o anava endarrere. Però al final va acbar guanyant i cada vegada s'animava més.




L'hora ens va passar volant i li va semblar bé la idea de fer jocs i manualitats.












1 comentari:

Gemma ha dit...

Ei! m'encanta el nou disseny del teu blog. M'hauras d'explicar com ho fas, que en això encara sóc molt novata. Són molt boniques les fotos que hi has posat. Segueix escribint petites trobades, emocions i comentaris.